Sunday, December 11, 2011

fiksyen 302

Assalamualaikum....

semalam aku pergi kedai bukul,kononnya nak cari buku terbaru karya Ramli Awang Murshid,ala yang tajuknya fiksyen 302 tue, bila dah sampai je semangat gile aku menuju rak novel tapi cari punya cari tak jumpa2 so aku tanyalah tuan empunya kedai. sedih giler bila dia cakap yang buku tue tak sampai lagi mybe within this week...,huh...dah lah aku teringin benor nak baca buku tue. pastu aku terbaca few komen person yang dah baca buku tue..lagi sedih..bila tengok cover + sinopsis lagi la teringin nak baca, aku dah lama aku tunggu novel nie keluar..tup tup bila nak pergi beli stok tak sampai lagi..haru2..



so untuk merawat hati yang sedih , aku koboi beli 4 bijik buku karya penulis lain...tapi aku baru je habis baca 1 biji tajuk rooftop rank karya hlovate since next week dah stat quiz dan another 3 bijik buku yang lain,,,hehehe sabor ye akan ku baca kemudian.....


p/s : tak sabar nak tunggu stok sampai...mood : sedih :(

No comments:

Post a Comment