Wednesday, December 14, 2011

a little memory..:)

Assalamualaikum to all readers...

hari nie just nak kongsi apa yang aku rasa. hentah lah aku bukannya jiwang karat tahap cipan yang boleh bermadah ataupun mensyair puisi cinta actually semua benda tue aku tak pandai pun even sometimes aku nak express aku punya feeling pun tak tahu macam mana,and kadang2 apa yang aku fikir n luahkan adalah dua perkara yang berbeza sampaikan satu tahap yang sepatutnya jadi positive pun jadi negative...huh...and it been years since it happen but still ingat pasal benda lalu expecially time duk sorang2. apatah lagi bila tengok citer . yang jahatnya just ingat time tue je..

susah nak jelaskan apa yang terjadi and i did't means to say those thing that might hurt you. i'm sorry for being so careless to understand your feeling and aku nak kau tahu yang everthing that happen between us is all fated and aku tak dapat nak cakap face to face kat kau since it been years right..

just a walk to remember...:) and i need to say good bye

p/s : camne aku nak terangkan since aku sendiri pun tak faham apa yang berlaku since aku just berlagak faham je selama nie..:(

No comments:

Post a Comment