Wednesday, September 21, 2011

exam ah exam







Assalamualaikum...

memang lama giler tak updated, maaf lar ye, aku rasa sapa-sapa yang jadi followers aku mesti nak unfollow kan . ye lah aku pun jarang updated, kalau updated pun asyik cakap yang merapu-rapu jew.

sekarang nie musim final exam, so dah confirm2 buzy giler. tapi first paper aku dah pun berakhir hari selasa lepas and alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar. sekarang nie aku ade gap 8 hari sebelum paper yang seterusnya. so faham2 lah..memang kene koboi study ah. dah lar aku nie jenis mengantuk kalau hadap buku lama-lama...hoi..hoi...camne nie??

tapi kalau dah nama ye final exam, ngantuk ke tak ngantuk kew...memang kena hadap jew buku tue..hehehehe..jangan nak dalih2 lagi...

bila aku tension sangat hadap buku, aku buat sesi luahan perasaan kat mak aku. aku cerita punya cerita,yang aku tidur lewat , study tak masuk kepala and panjang berjela-jela lah aku cakap...dah berbuih-buih..

then, tahu mak aku cakap ape??

kalau orang lain boleh buat kenapa kita tak boleh buat?????

bila aku dengar jew my mom cakap macam tue aku rasa tuuuttttttttttttt.....( tersenyap aku ) dah giliran aku pulak yang dengar sesi nasihat my mom...


okeylah, aku rasa tue je kot and by the way aku wish good luck pada sapa-sapa yang tengah final exam. buat betul2 tau..this is the chance to prove to our self and it's included our family.

p/s : untuk dia...aku nekad untuk berhenti cari kau, even though aku nak sangat jumpa kau tapi aku tak tahu mana nak mula since kau dah pergi dari hidup aku. and i just wanted to says sorry for what i have done to you, i did't mean to broke your heart or kecikkan hati kau, walaupun selama ini kita tak pernah bercakap walaupun sepatah, tapi aku tahu yang aku dah buat kau terasa dengan sikap aku. i deserve to be hated dan aku tak kisah pun kalau kau dah lupakan aku since wajah kau pun dah semakin kabur dan kabur...

No comments:

Post a Comment