Thursday, November 24, 2011

Assalamualaikum semua

aku rasa dah lama giler tak updated n mengadap blog nie and baru2 nie aku kan dah start semester baru so i have a little time to check my facebook n blog coz since cuti hari tue aku lansung tak pergi cyber cafe, al maklum lar rumah aku mane ada internet.

semester baru nie banyak perkara yang terjadi yang membuatkan aku terasa sedih sesangat,but i was trying my best tuk mengatasi n menerimanya dengan redha. sebab aku tahu yang Allah tak akan uji aku kalau aku tak mampu terima dan apa2 pun yang berlaku ada hikmah disebaliknya.

mungkin perkara yang berlaku nie adalah sebagai satu pengalaman untuk aku muhasabah diri aku,mengajar aku sebuat erti kemanatangan. and seriusly aku sedang mencari kebaikan atas yang berlaku.

think positive and be brave ...:)


oh...good luck pada sapa2 yang sedang ambil exam stpm...wish all of you ALL THE BEST..

No comments:

Post a Comment