Sunday, August 14, 2011


Assalamualaikum and salam Ramadhan


malam nie dah sampai malam ke 15 kita solat terawih. Alhamdulillah, dah sampai 1/2 ramadhan dah..:)

kelebihan solat terawih pada malam ke 15:

-semua malaikat yang memikul Arasy' dah Kursi akan berselawat dan mendoakanya supaya Allah mengampunkannya. ( betulkkan aku kalau salah okey )

bulan ramadhan nie mengajar aku banyak perkara, dan sedikit sebanyak aku mula mengambil serius perkara yang selama ini aku ambil ringan..
dan aku tahu korang semua mesti rasa camtu gak..hehehehe
terutamanya yang duduk jauh nga family..:)

hari nie aku sedih tol..dah ah result tuk test aku agak mengecewakan aku..emmm, nampaknya tuk test 2 nie kene banyak strugle ah...hehehe


actually. aku dah 2 minggu tak balik rumah...x rindu kew??? mestilah aku rindu giler..huhuhu..MOOD SEDIH

got to go...:)

just be yourself...:)


No comments:

Post a Comment