Sunday, January 16, 2011

KISAH KITA....part 2


Kita masih lagi bersama
Melalui hari-hari sebagai pelajar
Saya tengok awak dari jauh
Awak ramah dengan semua orang
Tapi tak pernah pun dengan saya
Sedihnya saya..
Kita sama2-sama ego..
Selalu gaduh biarpun satu kelas
Ahh…lucunya hidup kita

Suatu hari awak tak sihat
Demam…kesian kat awak..
tapi saya ego....
Saya buat bodoh je…
Padahal…risau jugak..
kesian kat awak…
Awak senyap je hari tue..
Lansung tak cari pasal nga saya..
Pelik rasanya tanpa awak
yang tak cari pasak dengan saya
Awak just duk diam je kat kerusi awak…
Pasif sangat…..

Hari tue jugak kite ade kelas tambahan
So,kne stay kat sekolah
Tiba-tiba awak cuit bahu saya
Saya ingat kawan nak gurau
Saya buat tak tau..
Awak cuit lagi
Terkejut saya tengok awak


Awak cakap
‘nanti bagitau cikgu aku balik…deman’
Dengan muka sedih dan lemah giler
Saya just angguk2 je
Terkelu coz tetiba awak cakap nga saya
Saya ingat THE END tuk pergaduhan kita
Tapi…esok, awak buat hal lagi..
Mentang-mentang awak dah sihat
Awak cari gaduh lagi dengan saya,,
Sedihnya saya….
Awak ego….
Ego sangat..
Tiap kali awak sakit mesti awak baik
Tapi lepas je chat, awak akan cari pasal dengan saya
Saya tahu sangat dengan perangai awak…
Selalu ok dengan orang lain
Tapi anti dengan saya
Entahlah…saya sedih sangat..
Tapi saya pura-pura tabah
Biar awak tahu..tanpa awak pun saya ok..

Tapi ade satu hal yang buat saya sedih giler
Semuanya sebab awak…
Sebab sukakan awak…ade budak perempuan mainkan saya
Hantar surat layang kat saya….
Semata-mata sebab ade rumor yang cakap
awk couple nga saya
Semuanya pasal awak…
Saya benci awak…….
Sebab….awak pun benci saya kan?????
We sharing same feeling….
HATE…

No comments:

Post a Comment