Friday, March 30, 2012

perpisah

Assalamualaikum...

hari nie adalah hati terakhir aku duduk rumah sewa aku sekarang.. esok my parents akan mai ambik aku balik. .aku juga bukan lagi bergelar seorang pelajar tapi seorang penganggur..bertarikh 28 mac 2012, aku dah pn menamatkan paper terakhir aku, gembira tapi dalam masa yang sama aku rasa sedih dan kehilangan. sedih yang aku dah pun berjaya menghabiskan diploma aku dan aku rasa kehilangan sahabat aku yang support aku sepanjang aku belajar. dan betapa aku menyayangi dan mencintai mereka semua..BM1116A....aku sayang korang semua.

dan,aku doakan yang terbaik untuk korang semua. semoga tercapai impian...

insyaAllah, aku akan sambung lagi ke degree pulak. dah kalau ada peluang tue, aku akan bergelar mahasiswi buat kali ke-2 bulan 9 nanti..

sekarang aim aku nak cari kerja sementara tunggu masuk degree...


p/s: perpisahan adalah sesuatu yang akan berlaku..cepat ataupun lambat..

1 comment:

  1. takpe , ni perpisahan fizikal je . bukan perpisahan hati, walau berpsah d mata , tp d hati tidak kan? :)

    ReplyDelete