Sunday, March 11, 2012

~ perjuagan ~

Assalamualaikum...

dua tiga hari aku macam orang gila sikit, dah lar duk sowang2..tak tau nak cakap nga sapa.. huh coz all my housemate balik kg and ada hal masing2..sedih gak duk sowang2..tapi hari nie aku dah tak duk sowang2 dah..hehehe..aku sebenarnya tak de lar kisah sangat just bosan je tak de orang nak melayan aku bercakap..hehehe..

oppss..by the way next week aku dah stat final exam..emmm exam terakhir yang aku ambik masa diploma..aku nak sangat cepat2 habis exam and nak balik rumah tapi dalam masa yang sama aku tak nak exam nie berakhir coz nie sem terakhir aku kan..korang faham tak perasaan aku nie...

emmm..ok lah, aku nak sambung study lak..aku dah lah jenis yang payah nak ingat so kenalah baca berulang-ulang kali + kena faham betul2.. dah lah aku kena berjuang mengatasi kemalasan aku..huh..

and aku wish good luck pada mereka2 yang duk berjuang dengan buku2 ..:)

p/s: jangan tegur aku bila jumpa, buat macam tak kenal, sebab aku tak mahu lukakan hati kau lagi..cukup la dengan apa yang aku buat dulu.

No comments:

Post a Comment