Wednesday, January 4, 2012

~ to me : happy brithday ~

Assalamualaikum...




happy brithday to me..
happy brithday to me..
happy brithday to meeeeeeee.......
happy brithday to me.......


hahaha..nampak sangat ari nie hari lahir aku...pejam celik2 dah tua pn aku rupanya, rasa cam semalam je mak aku ajar aku jalan..hahaha..penipu macam lar ingat..:) , thanks pada kawan2 serumah yang celebratekan brithday kita even awal sehari ....terharu tul..:). and tak lupa gak adunan kasih sayang plus bawang plus gandum plus secukup rasa dan pelbagai benda lagi yang dibaling2 kat kite..gila wangi malam tue..to wawa. waniey,siah n atin thanks banyak2 and love you all..muah3x...


for friends yang wish kat fb tue...thanks sangat..macam lar diaorang semua baca post aku nie. aku appreciate sangat2..

orang cakap bila dah meningkat usia nie, kne mature, dah x boleh cam budak2 dah..betul kew?? lepas nie aku kne jadi skema ar...dah x boleh nak huha2,,ish bila fikir balik memang x ngam ar nga diri..pe2 pn ..bak kata orang jugak..JUST BE YOURSELF

P/S : aku tunggu dia wish kat aku..tapi camne???ye pn tak tahu yang hari nie brithday aku kot???xpe2 kan ade kurang 12 jam before the end of the day...huh..sje sedapkan hati sendiri

No comments:

Post a Comment