Sunday, January 8, 2012

~ cakap zero je ~

Assalamualaikum..

Alhamdulillah tue je yang aku dapat katakan coz test IB aku berjalan dengan okey je. bak kata orang apa yang kita usaha kan itu lar hasil yang kita akan dapat. betul tak??? terangguk-angguk

hehehe, pe2 pn everything just going smooth , i think ?? sambil buat muka innocent...oo by the way..aku dah lama tak balik kampung 2 minggu dah..pe lar kau nie,orang lain berminggu2 tak balik kg tak kecoh pn , kau lak baru dua minggu ,siap post lam blog lagi...ahh,,..tak kisah ar..huh... rindunya..dah lar khamis nie kakak aku balik, cuti sem dol..huh jeles giler aku.. kan bagus kalu kita just buat apa yang kita rasa nak buat, no rules, tak de commitment..but back to realiti, rules, commitment and yang sewaktu dengannya lah yang mengajar kita disiplin and be responsibility tuk apa2 yang kita buat..right??


hidup nie kadang2 susah sangat
nak bernafas pun rasa tersekat2
kadang2 rasa gembira sangat..
sampai kalau boleh hentikan masa pun bagus gak
kita jugde orang..cakap itu ini
terlupa...ada tak kita jugde tak diri kita sendiri??
kita buat kesalahan...diam..senyap..malu nak minta maaf..akui kesalahan
terlupa..kenapa tak cakap sorry and baiki kesalahan tue
kita sebenarnya ada pilihan...
atas kita je mahu yang baik atau tak
tanya diri??


p/s: esok aku ada presentation ent..huh..dah lar aku nie jenis gemuruh jiwa...pe2 pn wish me good luck.oppss..sapa2 yang ada tips camne nak kurangkan nervous bila berhadapan dgn org expecially when presentation..share2 lar..hehehe..:D




No comments:

Post a Comment