Thursday, March 3, 2011

...yay ! ! !....dah ciap.....:)

Assalamualaikum.....:)

  Alhamdulillah....Secara rasminya berakhirlah sudah shooting drama bahasa arab..wahhh...lega giler bila dah habis..serius aku cakap ,agak tension time, nak siapkan sepanjang nak act aku punya watak...but bila dah  siap rasa nak MENJERIT je...dah lar scene aku je yang asyik NG...( sedin ye...cian kat kawan ..)

  Minggu depan aku busy sangat dengan TEST and nak EDIT  drama arab tue, coz minggu depan juga kitaorang ade tayangan tuk drama ..(ala,.. macam anugerah skrin...hehehehe). hopefully everthing will be good as we planned...( cakap english pun salah...kih3 )

  okeylah, sampai disini sahaja coretan aku, actully banyak lagi yang aku nak kongsi tapi kesuntukan masa.. nak tidur,esok nak bangun awal coz nak balik uamah...eeee....tak sabarnya nak balik...so i'm not going to updated until sunday...( jumpa ahad nanti)..bye..

 oppsss...for my following, really appreciate sebab sudi baca blog yang entah apa2 nie, hehehe...segan pulak dengan entry yang tak seberapa nie...( mood : malu )

2 comments: