Wednesday, February 16, 2011

bila jantung mula dup dap...

mesti tertanya-tanya kan....hahaha...meh nak citer..jeng3

  hari nie aku ade presentation public relation. wah dengar pun cam gempak je. tapi kisah sebenar tak de lar segempak mane. nak tahu tak? dah lar hampir2 terlepas je turn aku tuk buat presentation. nasib baik tertanya aisyah...huh...nasib baik
  
sebelum buat presentation :
  •  aku nak cakap dengan penuh confident...'serius nie' .
  • nak buat gempak..biar semua orang ternganga...'ape ingat artis ke?'    
  aku dah mula susun ayat 2 yang agak power,saje nak buat presentation tue cam best. nak tahu ape yang jadi time wat presentation, ayat yang disusun mula lari bertempiaran. jantung mula ambik peranan..tangan and kaki mula curang dengan aku...hahaha...nervous rupanaya...

  bapak giler...lepas tue, aku cakap macam bertih jagung a.k.a macam LRT yang xde brek. prensentation yang patutnya lama, aku habiskan kejap je...hebat kan??? dah lar time nak buka aku punya video. ade lak masalah teknikal...huh...cuak giler....

  but, at the end...i think i do enough...so no stress...hehehe

p/s : wonder what my classmate expression...









1 comment: